Nanovo zariaďujete kancelárske priestory? Pomôžeme vám zariadiť ich moderne

Priestor, odkiaľ sa riadi firma a v ktorých prijímame potencionálnych, ale aj stálych klientov by mali byť zariadené moderne. Ako každé zariadenie, aj zariadenie kancelárie sa rokmi opotrebuje, vyjde z módy a je potrebné ho vymeniť za nové.

Nanovo zariaďujete kancelárske priestory? Pomôžeme vám zariadiť ich moderne
Nanovo zariaďujete kancelárske priestory? Pomôžeme vám zariadiť ich moderne (zdroj: unsplash.com)

Ak plánujete nanovo zariaďovať kancelárske priestory, pomôžeme vám zariadiť ich moderne.

Vymeňte kancelárske stoličky a stoly

Ak sú v kancelárii stoly a stoličky opotrebované, práve ich výmena prinesie kancelárskym priestorom nový impulz. Odporúčame investovať do dizajnových ergonomických kancelárskych stolov a stoličiek. Stoly by mali byť dostatočne pevné, s nastaviteľnou výškou pracovnej plochy a stoličky by zase mali mať ergonomický tvar práve kvôli ochrane zdravia zamestnancov.

V prípade, ak potrebujete skladovať napríklad nové balenia tonerov Brother do tlačiarní rovnakej značky, nemôžete ich mať položené len tak na stole. Potrebujete šuflík, kde si okrem nových náplní môžete odložiť trebárs písacie pomôcky, či zápisník, alebo nový papier do tlačiarne.

Stoly s úložnými priestormi ale budú potrebovať predovšetkým nadriadení – konatelia, či obchodní riaditelia. Klasický zamestnanec kancelárie nepotrebuje skladovať napríklad nové balenia tonerov pri sebe.

Zariaďte v kancelárii miesto, kde budete usádzať návštevy

V kancelárii by mali mať priestor kancelárske stoly so stoličkami a stoly, na ktoré umiestnite tlačiarne a pri ktorých budete mať aj kvalitné lacné tonery. Nemalo by v nej chýbať ani miesto, kde budete usádzať a prijímať návštevy. Umiestnite sem dizajnový konferenčný stolík na odkladanie potrebných vecí – dokumentov, faktúr, zmlúv, ale aj poháre s vodou, či šálky s kávou.

Odporúčame namiesto stoličiek umiestniť sem nadčasovú koženú sedačku v modernom prevedení.

Komerčný článok