Zákazníkom hovorte vždy pravdu a nebojte sa o zákazníka prísť

Nezavádzajte, buďte férový a otvorený. Klient na vás dostal pozitívnu referenciu alebo sa o vás dozvedel z jedného z vašich marketingových kanálov. V prípade, že uzavriete obchod, je na vás,…

Prečo sa vám pri podnikaní vyplatí mať vlastný web?

Možno ste ešte donedávna výhody internetu razantne odsudzovali. V dnešnej dobe sa ale o jeho dôležitosti a význame presviedčame všetci. Práve vďaka internetu je dnes možné fungovať a podnikať aj…

Ako dosiahnuť, aby mala online reklama úspech?

V koncepcii internetového marketingu existujú určité základné kľúče k úspechu, ktoré sa musia použiť na dosiahnutie vašich obchodných cieľov. Samotná povaha internetového marketingu môže byť chaotická, takže je nevyhnutné, aby…

Klientov dostatočne informujte a buďte s ním v kontakte

Klient by mal o všetkom vedieť, a to v najlepšom prípade ešte skôr, ako sa o zmene dozvie sám. Zároveň je dobré mu priamo oznámiť, ako je možné vzniknutú situáciu…